
Potwierdzenie rezerwacji wczasów zostaje wysłane na adres mailowy po zaksięgowaniu na koncie Fostertravel.pl Sp. z o.o. należności za rezerwację. W przypadku rezerwacji opłacanych kartą kredytową będzie on wysyłany od razu po zakończeniu procesu rezerwacji i pobraniu należności z karty.
Potwierdzenie rezerwacji ma formę pliku PDF załączonego do wiadomości mailowej. Jeśli nie posiadasz dostępu do poczty elektronicznej, potwierdzenie rezerwacji może zostać wysłane także faksem. Znajdują się w nim wszystkie niezbędne informacje o podróżnych objętych rezerwacją. Otrzymane potwierdzenie wydrukuj i zabierz ze sobą w podróż.
Co zrobić, jeśli nie otrzymam potwierdzenia rezerwacji wczasów?
- sprawdź folder ze spamem i kosz, być może tam trafiło potwierdzenie,
- sprawdź, czy podałeś poprawny adres mailowy,
Jeżeli problem nie został rozwiązany, skontaktuj się z nami za pomocą formularza.
To może Cię zainteresować: