Strajk linii lotniczych. Co przysługuje pasażerowi?

Strajk linii lotniczych. Co przysługuje pasażerowi?

Gdy pracownicy linii lotniczej strajkują, na lotniskach powstaje chaos. W portach lotniczych na połączenia czekają zdezorientowani pasażerowie. Obowiązek naprawienia sytuacji spoczywa na strajkującym przewoźniku, ale osoby podróżujące z eSky mogą liczyć na dodatkową pomoc.

Co robić, gdy strajkuje linia lotnicza?

Klienci eSky są zawsze informowani o przesunięciu lub odwołaniu rejsu z powodu nagłej zmiany lub strajku przewoźnika.

Nasz konsultant przedstawi Ci dostępne możliwości i razem wybierzecie najlepsze rozwiązanie. Może to być zmiana biletu zgodnie z procedurami narzuconymi przez linię lotniczą lub rezerwacja zupełnie nowego połączenia.

Co przysługuje pasażerowi strajkującej linii lotniczej?

Jeśli w związku ze strajkiem linii lotniczej poniesiesz dodatkowe koszty lub przepadnie wykupiony przez Ciebie bilet, możesz domagać się zwrotu pieniędzy od przewoźnika. Każda sprawa jest inna, dlatego najlepiej od razu skontaktuj się z naszym konsultantem, który pomoże Ci odzyskać pieniądze zgodnie z procedurami. Zadzwoń pod 801 420 303.


To może Cię zainteresować:

Zobacz również:

TOP 10 Najbardziej romantycznych miast Europy Wymiary i waga bagażu w samolocie Top 10 najromatyczniejszych miast Europy na walentynki

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec eSky.pl S.A.

Zainteresował Cię artykuł, ale potrzebujesz więcej informacji?
Dziękujemy za pomoc

Twoja opinia pomoże name tworzyć lepsze i bardziej dopasowane artykuły.

Chwilowo nie mogliśmy przesłać Twoich sugestii

Wyślij ponownie lub spróbuj później.