Menu

Czym jest opłata serwisowa?

Czym jest opłata serwisowa?

Zapewniamy naszym klientom pomoc w takich sytuacjach, jak np. konieczność dokonania zmian w rezerwacji czy uzyskanie zwrotu za niewykorzystany lot.

Wprowadziliśmy opłatę serwisową, aby dobrze zadbać o Twoją podróż:

  • przygotujemy podróż zgodnie z Twoimi oczekiwaniami,
  • pokryjemy koszty wystawienia biletów,
  • poinformujemy o ewentualnej zmianie w rezerwacji,
  • pomożemy w kryzysowej sytuacji na lotnisku,
  • będziemy pośrednikiem w rozmowach z przewoźnikami i portami lotniczymi,
  • nasi konsultanci z Call Center służą pomocą do późnych godzin wieczornych.

Bierzemy również całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe wystawienie biletów lotniczych. Dzięki naszemu pośrednictwu w rozmowach z liniami lotniczymi klient oszczędza czas oraz pieniądze, które musiałby wydać na drogie, często międzynarodowe połączenia.

Opłata serwisowa pobierana jest za każdy wystawiony bilet lotniczy za każdego pasażera. Jej wysokość zależy m.in. od terminu lotu i ceny biletu.


To może Cię zainteresować

 

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec eSky.pl.

Zainteresował Cię artykuł, ale potrzebujesz więcej informacji?
Dziękujemy za pomoc

Twoja opinia pomoże name tworzyć lepsze i bardziej dopasowane artykuły.

Chwilowo nie mogliśmy przesłać Twoich sugestii

Wyślij ponownie lub spróbuj później.