Menu

Szukasz pomocy?

Zarządzaj swoją rezerwacją i zapoznaj się z odpowiedziami na najczęstsze pytania

Sprawdź status i zarządzaj rezerwacją

Wyślij ponownie e-mail z potwierdzeniem rezerwacji
Zarządzaj rezerwacją

Za pomocą Twojego konta w łatwy sposób:
  • sprawdzisz numer i status rezerwacji,
  • zgłosisz chęć zmiany terminu podróży,
  • dowiesz się jak przeprowadzić odprawę online,
  • dokupisz bagaż i pierwszeństwo wejścia na pokład,
  • sprawdzisz wymagane dokumenty i aktualne zasady bezpieczeństwa w docelowym kraju podróży,
  • sprawdzisz wymagania wizowe oraz wykupisz wizę lub ESTA,
  • zarezerwujesz nocleg ze zniżką, wykupisz ubezpieczenie i wynajmiesz samochód.

  • Zaloguj się lub zarejestruj, podając e-mail wykorzystany podczas rezerwacji.

    Przejdź do Twojego konta
    Sprawdź status rezerwacji bez logowania - tutaj

    Znajdź temat, który Cię interesuje

    Bieżące informacje

    • Czy lot samolotem jest teraz jedną z bezpieczniejszych form podróżowania?

      Dzięki zachowaniu zasad bezpieczeństwa oraz zastosowaniu w samolotach filtrów HEPA, loty obecnie są uznawane za jedną z najbezpieczniejszych form podróżowania podczas pandemii. Badania potwierdzające skuteczność filtrów oraz zasad bezpieczeństwa zostały przeprowadzone przez Instytut Wirusologii przy Uniwersytecie Johanna Wolfganga Goethego we Frankfurcie nad Menem.

      Aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkim pasażerom, personelowi pokładowemu oraz obsłudze lotnisk, urzędy lotnictwa różnych krajów przygotowały dodatkowo nowe zasady podróżowania samolotem. Bezpieczeństwo oraz komfort przebywania na pokładzie zależą również od Ciebie, więc zapoznaj się z nimi, by cieszyć się podróżą.

      Sprawdź listę nowych zasad bezpieczeństwa w podróży samolotem - tutaj.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Mój lot został odwołany. Jak wygląda procedura w eSky?

      Jeśli linia lotnicza odwołała Twój lot, powiadomimy Cię o tym fakcie i na bieżąco będziemy przekazywać informacje o statusie Twojej sprawy. Uwaga! W przypadku zakupu biletów niektórych linii, z którymi należy kontaktować się bezpośrednio w sprawie rezerwacji (np. Ryanair), sprawdzaj komunikaty linii przesyłane na Twój adres e-mail i w razie odwołania lotu, stosuj się do zawartych w nich zaleceń.

      Jak wygląda ten proces?

      1. Linia potwierdza odwołanie Twojego lotu.
      2. Przekazujemy Ci wiadomość o odwołaniu lotu i rozpoczęciu procesu sprawdzania dostępnych możliwości zwrotu biletu.
      3. Kontaktujemy się z linią lotniczą, aby uzyskać informacje o dostępnych opcjach zwrotu.
      4. Po uzyskaniu informacji przekazujemy Ci wiadomość z istniejącymi opcjami zwrotu: zwrotem środków na konto, voucherem lub punktami. Rodzaj formy zwrotu zależy całkowicie od linii.
      5. Wybierasz najkorzystniejszą dla Ciebie opcję zwrotu.
      6. W przypadku zmian statusu lub wydłużenia czasu oczekiwania przesyłamy Ci e-mail z odpowiednią informacją.

      Jeśli Twoja rezerwacja składa się z kilku biletów, to otrzymasz od nas informacje o dostępnych możliwościach zwrotu w jednej lub oddzielnych wiadomościach.

      Pamiętaj! Zwrot środków za niewykorzystany bilet obejmuje koszt biletu i opłat lotniskowych. Inne produkty lub wykonane usługi eSky zakupione wraz z biletem mogą nie podlegać zwrotowi.
      W obecnej sytuacji czas oczekiwania na informacje od linii uległ wydłużeniu i jest niezależny od nas.

      Dowiedz się więcej o zwrotach za loty anulowane w związku z COVID-19 - tutaj.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Chcę zrezygnować z biletu lotniczego lub zmienić datę lotu

      Rezygnacja z podróży lub możliwość zmiany daty lotu ze względu na pandemię COVID-19 zależy od tego, czy lot został odwołany lub linia lotnicza zmieniła rozkład. 

      Uwaga! Jeśli posiadasz bilet linii Ryanair, wszystkie pytania o możliwość rezygnacji z biletu lub zmianę daty podróży należy przesyłać bezpośrednio linii lotniczej! Linia Ryanair prześle również na Twój adres e-mail informację o zmianach rozkładowych lub odwołaniu lotu.

      W przypadku posiadania biletów innych linii możesz zgłosić rezygnację z biletu lub chęć zmiany terminu podróży w eSky. Jak wygląda to w praktyce?

      • Jeśli linia lotnicza odwołała Twój lot lub zmieniła rozkład lotów 
        Po potwierdzeniu przez linię lotniczą odwołania lotu lub wprowadzenia zmiany rozkładu, otrzymasz od nas e-mail z dalszą instrukcją postępowania. Możliwe opcje zwrotu pieniędzy za bilet lub zmiany w terminie lotu zależą wyłącznie od linii lotniczej.
      • Jeśli lot ma odbyć się zgodnie z rozkładem, lecz chcesz z niego zrezygnować lub zmienić datę
        To, czy możesz zwrócić bilet lub zmienić datę podróży zależy od linii lotniczej oraz wykupionej taryfy. Większość linii nie zezwala na rezygnację z podróży i zwrot środków za bilet. W przypadku chęci zmiany terminu lotu, większość linii zezwala na to, ale za dodatkową opłatą (w przypadku droższych taryf wprowadzenie takiej zmiany może być bezpłatne). Ponadto linie lotnicze zwykle nie zwracają różnicy, jeśli cena biletu po zmianie jest niższa niż pierwotna.

      Jeśli Twój lot ma się odbyć planowo, to poczekaj z ostateczną decyzją o rezygnacji lub zmianie terminu. W obecnej sytuacji informacje o odwołaniu lotów lub zmianach rozkładowych pojawiają się z około tygodniowym wyprzedzeniem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, czy zmiana terminu Twojej podróży jest możliwa, przejdź do zakładki "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.

      Dowiedz się więcej o rezygnacji z podróży i zwrocie biletu lotniczegotutaj.

      Dowiedz się więcej o procedurze zwrotu za lot anulowany w związku z COVID-19tutaj.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Jak długo czeka się na zwrot za anulowany lot?

      W przypadku otrzymania informacji od linii lotniczej o odwołaniu lotu, jak najszybciej rozpoczynamy działania, aby w Twoim imieniu uzyskać od linii zwrot za bilet. Pamiętaj! Czas oczekiwania na odpowiedź od większości linii lotniczych jest znacznie wydłużony ze względu na liczbę rozpatrywanych przez nie wniosków związanych z pandemią COVID-19.

      Przekazanie środków pieniężnych może nastąpić do nawet kilku miesięcy od momentu, kiedy linia lotnicza otrzymała od nas wniosek o zwrot Twojego biletu. Niektóre linie lotnicze ogłosiły, że proces zwrotu środków jest znacznie wydłużony.

      Równocześnie linie lotnicze umożliwiają otrzymanie zwrotu w innej postaci - vouchera lub punktów. Proces zwrotu w przypadku wybrania alternatywnych opcji przebiega szybciej, ale nadal może być wydłużony.

      W przypadku wybrania którejkolwiek z dostępnych opcji zwrotu będziemy informować Cię na bieżąco o przebiegu tego procesu.

      Pamiętaj! Dostępność opcji zwrotu zależy od linii lotniczej, której posiadasz bilet.

      Dowiedz się więcej o procedurze zwrotu za lot anulowany w związku z COVID-19 - tutaj.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Co i w jakiej formie można otrzymać w ramach zwrotu za odwołany lot?

      Zwrot środków za odwołany lot obejmuje zazwyczaj tylko koszt biletu lotniczego. Niektórzy przewoźnicy zwracają również środki za zakupione bezpośrednio w linii usługi dodatkowe.

      Forma zwrotu środków (zwrot na konto albo kartę, voucher lub punkty do wykorzystania na zakup kolejnego biletu) zależy całkowicie od decyzji linii lotniczej. Ze względu na kryzys związany z COVID-19 większość linii zastrzega, że wybór tradycyjnego zwrotu środków na konto może wiązać się z długim oczekiwaniem. Dlatego też linie najczęściej oferują szybszy zwrot w postaci voucherów lub punktów.

      Pamiętaj! Zwrot środków obejmuje jedynie odwołane loty z Twojej rezerwacji. Linie lotnicze nie zwracają środków za loty, które odbyły się planowo.

      Dowiedz się więcej, co i w jakiej formie można otrzymać w ramach zwrotu - tutaj.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Kiedy i w jaki sposób otrzymam pieniądze za anulowany lot czarterowy?

      W przypadku otrzymania informacji od touroperatora o odwołaniu lotu, jak najszybciej rozpoczynamy działania, aby w Twoim imieniu uzyskać od niego zwrot za bilet. Pamiętaj! Czas oczekiwania na odpowiedź od większości touroperatorów jest znacznie wydłużony ze względu na liczbę rozpatrywanych przez nie wniosków związanych z pandemią COVID-19.

      Po otrzymaniu należności od touroperatora, będącego organizatorem Twojego lotu czarterowego, pieniądze zostaną zwrócone tą samą metodą, którą dokonana została płatność. Po wykonaniu przez nas zwrotu środków niezwłocznie prześlemy Ci powiadomienie e-mailem.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Kiedy i w jaki sposób otrzymam pieniądze za anulowany pakiet Lot+Hotel?

      W przypadku, gdy anulowanie pakietu Lot+Hotel nastąpiło 1 października 2020 lub później, proces zwrotu środków może trwać do 14 dni, zgodnie z Ustawą o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.

      W przypadku, gdy anulowanie pakietu Lot+Hotel nastąpiło do 30 września 2020, proces zwrotu środków może trwać do 180 dni, gdyż podlega przepisom tzw. Tarczy antykryzysowej (art. 15k ust.1 ustawy z dnia 31 marca 2020 roku o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw).

      Pieniądze zostaną zwrócone tą samą metodą, którą dokonana została płatność. Po wykonaniu przez nas zwrotu środków niezwłocznie prześlemy Ci powiadomienie e-mailem.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Co to jest eSky Wallet i jakie daje korzyści?

      eSky Wallet to elektroniczny portfel, dzięki któremu szybciej uzyskasz zwrot środków za niewykorzystaną rezerwację lotniczą i możesz otrzymać dodatkowe korzyści. Obecnie można z niej skorzystać jedynie po otrzymaniu od nas wiadomości z opcją wyboru tej formy zwrotu.

      Dowiedz się więcej na temat eSky Wallet - tutaj.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Zasady podróżowania po świecie. Dokąd można podróżować?

      W ostatnim czasie wiele krajów zmieniło zasady podróżowania i przekraczania granic. Mogą one obejmować rodzaj dokumentów, które należy pokazać na lotnisku, ogólne zasady postępowania po przylocie lub czasowe zawieszenie możliwości przyjazdu. Aby zapoznać się z aktualnymi informacjami i móc spokojnie zaplanować swoje podróże, sprawdź stronę z zebranymi zasadami i dokumentami wymaganymi przez kraje świata - tutaj.

      Przed wyruszeniem w podróż, zapoznaj się z oficjalnymi komunikatami władz kraju, do którego się wybierasz.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Czy potrzebuję testu na COVID-19 przed podróżą?

      Informację o tym, czy kraj, do którego się wybierasz oraz ewentualne kraje przesiadek wymagają wyników testów na COVID-19, znajdziesz w zakładce "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.

      Konieczność przeprowadzenia wcześniejszych testów na COVID-19 i przedstawienia negatywnego wyniku badania po przylocie wymagana jest przez niektóre kraje świata. Jeśli kraj Twojej podróży wymaga przedstawienia wyników badania na COVID-19, możesz za pośrednictwem specjalnej strony sprawdzić odpowiednie testy i wykupić je u naszego partnera z rabatem 15% od eSky.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Jak mogę skontaktować się z eSky?

      Najłatwiejszym sposobem zarządzania swoją rezerwacją jest skorzystanie z zakładki "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky, za pomocą którego:

      • sprawdzisz numer i status rezerwacji,
      • zgłosisz chęć zmiany terminu podróży,
      • dowiesz się jak przeprowadzić odprawę online, 
      • dokupisz bagaż i pierwszeństwo wejścia na pokład,
      • sprawdzisz wymagane dokumenty i aktualne zasady bezpieczeństwa w docelowym kraju podróży,
      • sprawdzisz wymagania wizowe oraz wykupisz wizę lub ESTA,
      • zarezerwujesz nocleg ze zniżką, wykupisz ubezpieczenie i wynajmiesz samochód.

      W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.

      Skorzystaj z Twojego konta, jeśli chcesz skontaktować się z nami w powyższych sprawach. Możesz również napisać do nas, korzystając z formularza kontaktowego - tutaj. Jeżeli potrzebujesz pomocy w trakcie podróży, możesz zadzwonić na numer wskazany w Twoim bilecie. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00.

      Pamiętaj! Jeżeli Twoja podróż ma się rozpocząć później niż za 2 tygodnie, poczekaj zanim skontaktujesz się z nami.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Kwota zwrotu jest niższa niż całkowita kwota mojej rezerwacji. Dlaczego?

      Kwota przyznanego zwrotu zależy od decyzji linii lotniczej i obejmuje usługi ujęte w jej polityce zwrotów. Wspomniana kwota nie obejmuje opłaty serwisowej i dodatkowych usług zakupionych w eSky, które zostały wykonane, mimo iż lot nie doszedł do skutku.

      W niektórych przypadkach linie lotnicze zwracają środki za odwołane rezerwacje w kilku częściach, np. w odniesieniu do konkretnych pasażerów, jeśli rezerwacja składała się z biletów dla większej liczby osób, czy też zawierała usługi dodatkowe linii lotniczej, np. dodatkowy bagaż, rezerwację miejsc itp.

      Co obejmuje kwota zwrotu? Dowiedz się więcej >>

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Brexit: podróże do Wielkiej Brytanii po 1 stycznia 2021

      Ze względu na zakończenie procesu wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej (tzw. brexit) od 1 stycznia 2021 obowiązują nowe zasady przekraczania granicy brytyjskiej.

      Obywatele krajów UE, Europejskiego Obszaru Gospodarczego (Islandia, Liechtenstein, Norwegia) i Szwajcarii zostali objęci obowiązkiem wizowym. Jednak w części przypadków posiadanie wizy nie jest wymagane – wszystko zależy od celu podróży.

      • Podróż w celach turystycznych lub odwiedziny
        Jeśli wybierasz się do Wielkiej Brytanii na krótki okres (maksymalnie do 6 miesięcy), np. na zwiedzanie Londynu lub wizytę u rodziny albo znajomych, wystarczy, że zabierzesz ze sobą paszport (lub dowód osobisty – tylko do 30 września 2021). W takim przypadku wiza nie jest wymagana.
      • Podróż w celach służbowych
        Jeśli wybierasz się do Wielkiej Brytanii w celach służbowych na krótki okres, np. w delegację, na spotkania, konferencje itd. wystarczy, że zabierzesz ze sobą paszport (lub dowód osobisty – tylko do 30 września 2021). W większości przypadków podróży służbowych wiza jest wymagana dopiero, gdy łączny czas przebywania na terytorium Zjednoczonego Królestwa przekroczy 6 miesięcy.
      • Podróż w celu podjęcia pracy lub nauki
        Jeśli wybierasz się do Wielkiej Brytanii, by podjąć pracę (zarówno u pracodawcy, jak i w ramach własnej działalności), odbyć staż lub w celu nauki, oprócz paszportu musisz posiadać wizę. Przed wyjazdem należy zapoznać się z warunkami uzyskania wizy, zawartymi na brytyjskich stronach rządowych.

      Aby upewnić się, jakich formalności należy dokonać przed podróżą i jakie dokumenty należy ze sobą zabrać, by przekroczyć granicę Wielkiej Brytanii, skorzystaj ze specjalnego formularza na brytyjskich stronach rządowych.

      Mieszkający w Wielkiej Brytanii obywatele krajów UE, którzy osiedlili się przed 1 stycznia 2021 roku i posiadają status osiedleńca lub wstępnego osiedlenia mogą przekraczać brytyjską granicę na podstawie dowodu osobistego do 31 grudnia 2025 roku. Po tej dacie, aby wjechać na terytorium Wielkiej Brytanii, osiedleniec będzie musiał wylegitymować się paszportem. 

      Uwaga! W związku z sytuacją epidemiczną na świecie, w każdym z powyższych przypadków władze brytyjskie wymagają przedstawienia przez osoby przybywające do Wielkiej Brytanii dodatkowych dokumentów. Jeśli posiadasz bilet na lot do Wielkiej Brytanii, informacje o wymaganych dokumentach sprawdzisz w zakładce "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. Jeśli nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu. W przypadku, gdy dopiero planujesz taką podróż, możesz sprawdzić listę wymaganych dokumentów tutaj.

      Sprawdź więcej informacji na temat podróżowania do Wielkiej Brytanii po brexicie - tutaj.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!

    Odprawa online

    • Gdzie znajdę link do odprawy?

      Link do formularza odprawy znajdziesz w zakładce "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. Jeśli nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Ponadto możesz znaleźć ten link w Twoim bilecie. Warto również korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.

      Dodatkowo na 7 dni przed wylotem otrzymasz od nas mailowe przypomnienie o konieczności przekazania danych do odprawy wraz z linkiem do formularza.

      Jeśli posiadasz bilet linii Ryanair bez wykupionej dodatkowej usługi Odprawa online, to musisz odprawić się samodzielnie. Aby to zrobić, przejdź na stronę linii lotniczej i zaloguj się za pomocą adresu e-mail, użytego do zakupu biletu w eSky. W tym przypadku wszystkie e-maile dotyczące Twojej rezerwacji i odprawy otrzymasz bezpośrednio od linii. 

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Odprawa online krok po kroku

      Odprawa umożliwia przygotowanie kart pokładowych, które uprawniają do wejścia na pokład samolotu. W przypadku popularnych tanich linii lotniczych (np. Ryanair, Wizz Air, easyJet) jest ona obowiązkowa, a brak wydrukowanych kart pokładowych powoduje naliczenie opłaty na lotnisku lub odmowę wejścia na pokład samolotu. Procedura odprawy różni się w zależności od linii.

      W przypadku zakupu biletów linii Ryanair, musisz odprawić się samodzielnie na stronie linii. Aby tego dokonać, użyj adresu e-mail, który został przez Ciebie podany w trakcie rezerwowania biletów w eSky. Wszystkie e-maile dotyczące Twojej rezerwacji i odprawy zostaną przesłane bezpośrednio przez linię. Jeśli jednak wykupisz w trakcie rezerwacji  usługę Odprawa online w eSky, to proces odprawy wygląda jak poniżej.

      W przypadku zakupu biletów pozostałych linii, które wymagają dokonania odprawy online nie musisz się niczym martwić, ponieważ dokonamy odprawy w Twoim imieniu. Aby było to możliwe, w niektórych przypadkach potrzebne nam będą dane Twoje i osób, które z Tobą podróżują.

      • Link do formularza danych znajdziesz w zakładce "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. Jeśli nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu. Link do formularza odprawy znajduje się również w wiadomości e-mail razem z biletem.
      • Dane do odprawy można wprowadzić od chwili otrzymania biletu. Nie zwlekaj z ich uzupełnieniem. Dzięki temu bez problemu dokonamy odprawy i wyślemy karty pokładowe jak najszybciej po jej otwarciu przez linie lotnicze.
        Uwaga! Przygotowanie odprawy może okazać się niemożliwe w przypadku przekazania danych później niż na 48 godzin przed wylotem.
      • Karty pokładowe udostępnimy Ci od 48 do 8 godzin przed planowaną godziną lotu w Twoim koncie eSky, skąd należy je pobrać. By procedura ta przebiegła poprawnie, muszą być uzupełnione dane każdego pasażera. Jeśli nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację.  
      • Dodatkowo wyślemy karty pokładowe od 48 do 8 godzin przed wylotem na Twój adres e-mail, podany w trakcie rezerwowania biletu. Jeżeli do Twojego lotu zostało mniej niż 8 godzin, a nie masz jeszcze wiadomości e-mail z kartami pokładowymi, przejdź do Twojego konta eSky i pobierz karty lub zajrzyj do folderu SPAM i upewnij się, jaki e-mail został podany podczas dokonywania rezerwacji. 
      • Karty pokładowe należy wydrukować i pokazać na lotnisku wraz z dokumentem tożsamości użytym podczas odprawy.

      Pamiętaj! Jeśli Twoja podróż składa się z kilku lotów, karty będą udostępniane osobno w Twoim koncie eSky i wysyłane w osobnych e-mailach – od 48 do 8 godzin przed rozpoczęciem każdego z nich.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Odprawa online dla linii Ryanair

      Jeśli posiadasz bilet linii Ryanair i masz wykupioną dodatkową usługę Odprawa online w eSky, nie musisz się niczym martwić. Cały proces wygląda tak, jak opisano w powyższym zagadnieniu “Odprawa online krok po kroku”.

      Jeśli jednak nie masz wykupionej usługi Odprawa online w eSky, to musisz dokonać odprawy samodzielnie na stronie linii lotniczej. Aby to zrobić, zaloguj się na niej za pomocą adresu e-mail, użytego do rezerwacji biletu w eSky i podaj wszystkie wymagane dane. Linia prześle Ci kartę pokładową, wraz z informacją, w jaki sposób można z niej korzystać. Pamiętaj, że linia Ryanair umożliwia odprawienie się od 48 godzin do 2 godzin przed wylotem.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Czy trzeba drukować kartę pokładową?

      Niektóre popularne linie lotnicze mogą nie akceptować kart pokładowych w formie pliku PDF wyświetlanego na ekranie smartfonu lub innego urządzenia mobilnego. Wydrukowana karta pokładowa gwarantuje wejście na pokład samolotu.

      Aby mieć pewność wejścia na pokład samolotu, pobierz i wydrukuj każdą otrzymaną kartę pokładową. Możesz ją znaleźć w zakładce "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. Jeśli nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu. Karty pokładowe przesyłamy także po przeprowadzeniu odprawy na Twój adres e-mail podany w trakcie rezerwacji.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Brak kart pokładowych. Gdzie znajdę karty pokładowe?

      Poniższe informacje nie dotyczą osób posiadających bilety linii Ryanair bez wykupionej usługi Odprawa online. W tym przypadku linie lotnicze przesyłają informacje o odprawie i kartach pokładowych bezpośrednio na Twój adres e-mail podany w trakcie rezerwowania biletów.

      W przypadku posiadania biletów innych linii (lub biletów linii Ryanair z wykupioną usługą Odprawa online), karty pokładowe zostaną udostępnione od 48 do 8 godzin przed planowaną godziną lotu w Twoim koncie eSky. Jeśli nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu. Karty pokładowe wyślemy również od 48 do 8 godzin przed wylotem na Twój adres e-mail, podany w trakcie rezerwowania biletu. Jeśli Twoja podróż składa się z kilku lotów, karty będą osobno udostępniane w Twoim koncie eSky i wysyłane w osobnych e-mailach – od 48 do 8 godzin przed rozpoczęciem każdego z nich.

      Przykład 1

      Lecisz:

      • z Warszawy do Londynu - 1.06, 15:00,
      • z Londynu do Warszawy - 7.06, 19:00.

      Karty pokładowe otrzymasz:

      • na lot z Warszawy do Londynu najwcześniej 30.05, 15:00 (najpóźniej - 1.06, 7:00),
      • na lot z Londynu do Warszawy najwcześniej 5.06, 19:00 (najpóźniej - 7.06, 11:00).

      Przykład 2

      Lecisz:

      • z Warszawy na Teneryfę - 1.06, 9:00, z przesiadką w Barcelonie - 1.06, 13:00 (lot MultiLine),
      • z Teneryfy do Warszawy - 7.06, 12:00, z przesiadką we Frankfurcie - 7.06, 18:00 (lot MultiLine).

      Karty pokładowe otrzymasz:

      • na lot z Warszawy do Barcelony najwcześniej 30.05, 9:00 (najpóźniej - 1.06, 1:00),
      • na lot z Barcelony na Teneryfę najwcześniej 30.05, 13:00 (najpóźniej - 1.06, 5:00),
      • na lot z Teneryfy do Frankfurtu najwcześniej 5.06, 12:00 (najpóźniej - 7.06, 4:00),
      • na lot z Frankfurtu do Warszawy najwcześniej 5.06, 18:00 (najpóźniej - 7.06, 10:00).

      Jeżeli do Twojego lotu zostało mniej niż 8 godzin, a nie masz jeszcze wiadomości e-mail z kartami pokładowymi, sprawdź Twoje konto eSky lub zajrzyj do folderu SPAM i upewnij się, jaki e-mail został podany podczas dokonywania rezerwacji. Możliwe, że karty dotarły na inną posiadaną przez Ciebie skrzynkę.

      Uwaga! W przypadku lotów, które wymagają podania dodatkowych danych w formularzu odprawy, karty pokładowe wysyłane są pod warunkiem uzupełnienia wymaganych informacji. Jeżeli rezerwacja obejmuje kilku pasażerów, upewnij się, że dane zostały podane dla każdego z nich.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Błąd podczas odprawy online

      Jeśli podczas podawania danych pasażerów w formularzu odprawy lub samodzielnego dokonywania odprawy online wystąpił błąd, musisz nas o tym niezwłocznie powiadomić.

      Aby to zrobić, skorzystaj z formularza kontaktowego - tutaj.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!

    Bagaż

    • Jak dokupić bagaż?

      Bagaż rejestrowany można zakupić w trakcie rezerwacji biletu lub dokupić po jej dokonaniu, jednak nie później niż 48 godzin przed wylotem. Jeśli chcesz dokupić bagaż, przejdź do zakładki "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.

      Przykładowe warunki:

      Ryanair (cena za odcinek lotu/osobę):

      • 10 kg, 1 sztuka bagażu 55 x 40 x 20 cm – od 58 PLN do 120 PLN*
      • 20 kg, 1 sztuka bagażu 81 x 119 x 119 cm – od 110 PLN do 220 PLN*

      Wizz Air (cena za odcinek lotu/osobę):

      • 10 kg, 1 sztuka bagażu – od 40 PLN do 119 PLN*
      • 20 kg, 1 sztuka bagażu – od 66 PLN do 220 PLN*
      • 32 kg, 1 sztuka bagażu – od 101 PLN do 317 PLN*

      Informacje o warunkach w pozostałych liniach lotniczych znajdziesz tutaj.

      * Ceny są ustalane przez linie lotnicze i mogą się zmieniać. Podane kwoty mają charakter orientacyjny.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Bagaż rejestrowany i bagaż podręczny - najważniejsze informacje

      Linie lotnicze rozróżniają dwa rodzaje bagaży - bagaż podręczny (kabinowy) oraz bagaż rejestrowany (nadawany do luku samolotu).

      Bagaż podręczny można bezpłatnie lub za opłatą (w zależności od taryfy i linii lotniczej) zabrać ze sobą na pokład samolotu i umieścić na czas podróży w schowku nad fotelem. Należy jednak pamiętać, że ze względów bezpieczeństwa to, co można przewozić w bagażu podręcznym jest ściśle określone przepisami. Wspomniane przepisy określają również, np. ile płynów można zabrać ze sobą w tym rodzaju bagażu. Ponadto należy pamiętać o tym, że każda linia lotnicza określa ściśle wymiary i wagę bagażu.

      Bagaż rejestrowany to bagaż, którego waga i wymiary są większe niż bagażu podręcznego. W przypadku tanich linii lotniczych (jak Ryanair, Wizz Air czy easyJet) jest zawsze płatny, z kolei w liniach rejsowych może być on zawarty w cenie biletu. Przepisy pozwalają także na zabranie do bagażu rejestrowanego przedmiotów, których nie można zabrać do bagażu podręcznego. Ten rodzaj bagażu jest zalecany w przypadku dłuższych podróży. Tak jak w przypadku bagażu podręcznego, wymiary i waga bagaży rejestrowanego są ściśle określone przez linie. Bagaż rejestrowany zawsze należy na lotnisku nadać przy stanowisku linii wybranej lotniczej, jeszcze przed udaniem się do kontroli bezpieczeństwa.

      Jeśli chcesz sprawdzić, jaki bagaż możesz zabrać ze sobą w podróż lub dokupić bagaż rejestrowany, przejdź do zakładki "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj swoją rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.

      Sprawdź, co można zabrać ze sobą do bagażu podręcznego, a co do rejestrowanego – tutaj!

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Bagaż a pierwszeństwo wejścia na pokład

      Pierwszeństwo wejścia na pokład to usługa, która pozwala pasażerowi zająć miejsce w priorytetowej kolejce podczas wejścia na pokład samolotu.

      Niektóre popularne tanie linie lotnicze (np. Ryanair i Wizz Air) w ramach usługi, oprócz szybszego wejścia na pokład oferują także możliwość zabrania ze sobą dodatkowego bagażu podręcznego. Nie jest to jednak regułą, więc za każdym razem przed wykupieniem pierwszeństwa należy sprawdzić, co zawiera ta usługa.

      Usługę pierwszeństwa wejścia na pokład możesz wykupić w trakcie rezerwowania biletu lub dokupić później w Twoim koncie eSky. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj swoją rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Jakie są limity bagażowe?

      Jeśli posiadasz już bilet i chcesz sprawdzić, ile bagażu możesz zabrać ze sobą do samolotu, skorzystaj z zakładki "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.

      Jeśli jesteś jeszcze przed zakupem biletu, to informacje dotyczące maksymalnej liczby sztuk, wagi i wymiarów bagaży znajdziesz w formularzu rezerwacji. Ponadto informacje bagażowe dla poszczególnych linii lotniczych znajdują się na naszych stronach

      Pamiętaj, że limity bagażowe są ustalane przez każdą linię lotniczą samodzielnie, co oznacza, że najlepiej za każdym razem przed zakupem biletu lotniczego upewnić się, ile możemy zabrać ze sobą w podróż. 

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!

    Moja rezerwacja

    • Jak sprawdzić i zarządzać swoją rezerwacją?

      Szczegóły swoich rezerwacji lotniczych, hotelowych i pakietów Lot+Hotel znajdziesz w Twoim koncie eSky, za jego pośrednictwem możesz także nimi zarządzać oraz podać dane do odprawy online (w przypadku wybranych linii lotniczych). Dzięki niemu w łatwy sposób: 

      • sprawdzisz numer i status rezerwacji,
      • zgłosisz chęć zmiany terminu podróży, 
      • dowiesz się jak przeprowadzić odprawę online, 
      • dokupisz bagaż i pierwszeństwo wejścia na pokład,
      • sprawdzisz wymagane dokumenty i aktualne zasady bezpieczeństwa w docelowym kraju podróży, 
      • sprawdzisz wymagania wizowe oraz wykupisz wizę lub ESTA,
      • zarezerwujesz nocleg ze zniżką, wykupisz ubezpieczenie i wynajmiesz samochód.

      Jeśli nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.

      Chcesz poznać więcej opcji Twojego konta? Przeczytaj artykuł.

      Aby zalogować się lub założyć Twoje konto eSky - kliknij tutaj.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Brak potwierdzenia rezerwacji. Jak sprawdzić jej status?

      Aktualny status rezerwacji można sprawdzić w zakładce "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.

      Ponadto potwierdzenie rezerwacji przesyłamy w e-mailu po zarezerwowaniu i opłaceniu biletów. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości od nas w swojej skrzynce odbiorczej, sprawdź folder SPAM i upewnij się, czy podany w trakcie zakładania rezerwacji e-mail był prawidłowy. Możesz również ponowić wysyłkę e-maila rezerwacyjnego na swój adres za pomocą Twojego konta lub skorzystać ze specjalnego formularza - tutaj.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Nie pamiętam numeru rezerwacji. Co robić?

      Numer rezerwacji znajdziesz w zakładce "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. Jeśli nie posiadasz konta, możesz również zajrzeć do wiadomości e-mail, wysłanej przez nas na adres podany w trakcie rezerwacji. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.

      W przypadku zgubienia lub nieotrzymania od nas wiadomości, prześlij ponownie e-mail ze szczegółami rezerwacji za pomocą specjalnego formularza na naszej stronie - tutaj.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Błędny adres e-mail podany w trakcie rezerwacji. Co robić?

      Jeśli masz pewność, że w trakcie zakładania rezerwacji podany został zły adres e-mail, np. pojawiła się w nim literówka, przejdź do Twojego konta eSky, gdzie możesz samodzielnie zarządzać rezerwacją i poprawić swoje dane. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, możesz je założyć i zaimportować do niego swoje rezerwacje. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.

      Jeśli potrzebujesz szybkiej zmiany lub chcesz zaoszczędzić czas, edytuj dane samodzielnie za pomocą Twojego konta. Możesz również zgłosić błąd za pomocą formularza kontaktowego, przesyłając informacje na temat rezerwacji (imię i nazwisko, datę, trasę lotu), lecz nasi konsultanci mogą poprosić o podanie dodatkowych informacji, by zweryfikować zgłoszenie - tutaj.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Jak dokupić pierwszeństwo wejścia na pokład?

      Usługę pierwszeństwa wejścia na pokład można zakupić w trakcie rezerwacji biletu lub dokupić po jej dokonaniu, jednak nie później niż 48 godzin przed wylotem.

      Jeśli chcesz dokupić tę usługę, wybierz odpowiednią opcję w zakładce "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. Za jego pomocą możesz również samodzielnie zarządzać swoją rezerwacją. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.

      Uwaga! Usługa pierwszeństwa wejścia na pokład jest limitowana i może być niedostępna.

      Przykładowe warunki zakupu i skorzystania z usługi:

      Ryanair (cena za odcinek lotu/osobę):

      • wejście do samolotu w kolejce priorytetowej, do zabrania osobista torba o wymiarach maksymalnych 40 x 20 x 25 cm i bagaż podręczny o wymiarach maksymalnych 55 x 40 x 20 cm i wadze do 10 kg – od 28 PLN do 78 PLN*

      Wizz Air (cena za odcinek lotu/osobę):

      • wejście do samolotu w kolejce priorytetowej, jeden bagaż podręczny o wymiarach maksymalnych 40 x 30 x 20 cm i wadze nieprzekraczającej 10 kg, drugi bagaż podręczny o wymiarach maksymalnych 50 x 40 x 23 cm i wadze nieprzekraczającej 10 kg – od 21,66 PLN do 132,34 PLN*

      * Ceny są ustalane przez linie lotnicze i mogą się zmieniać. Podane kwoty mają charakter orientacyjny.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Jak dokupić usługę wyboru miejsca w samolocie?

      Systemy rezerwacyjne linii lotniczych przydzielają miejsca w samolocie losowo. W przypadku lotu ze współpasażerami, przewoźnicy rozsadzają osoby podróżujące razem (jedynym wyjątkiem od tej reguły jest sytuacja, gdy samolotem podróżuje dziecko ze swoim opiekunem). Aby uniknąć takich niedogodności, warto wykupić usługę wyboru miejsca w samolocie.

      Usługę można zakupić w trakcie rezerwacji biletu (opcja dostępna tylko dla wybranych linii) lub kontaktując się z nami za pomocą formularza kontaktowego - tutaj.

      Rezerwacja miejsca jest usługą płatną, a jej cena uzależniona jest od linii lotniczej oraz rodzaju wskazanego miejsca. W odpowiedzi na zgłoszenie, nasi konsultanci prześlą informację o dostępności wybranych miejsc oraz o kosztach.

      Koszt usługi waha się pomiędzy 19 PLN a 110 PLN za osobę (za każdy odcinek lotu).*

      Uwaga! Liczba wolnych miejsc w samolocie zmienia się dynamicznie i wybrane miejsca mogą być niedostępne.

      * Ceny są ustalane przez linie lotnicze i mogą się zmieniać. Podane kwoty mają charakter orientacyjny.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Jak opłacić rezerwację?

      Rezerwację w eSky można opłacić na trzy sposoby: za pomocą karty kredytowej, za pomocą szybkich płatności PayU (z możliwością rozłożenia płatności na raty) lub tradycyjnym przelewem bankowym. Wybór sposobu płatności odbywa się na ekranie rezerwacji biletu.

      Ze względu na to, że ceny biletów są gwarantowane dopiero w momencie jego opłacenia, zalecamy korzystanie z płatności kartami lub skorzystanie z szybkich płatności PayU. Wstępna rezerwacja biletu za pomocą przelewu tradycyjnego może skutkować koniecznością dopłacenia za bilety, ponieważ ich ceny zmieniają się dynamicznie w zależności od polityki linii lotniczej i zmian dostępności miejsc.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Chcę anulować rezerwację. Jak to zrobić?

      W większości tanich linii lotniczych (w tym Ryanair, Wizz Air, easyJet) zwrot zakupionego biletu jest niemożliwy. Linie w warunkach rezerwacji zaznaczają, że bilety są bezzwrotne.

      W przypadku rejsowych linii lotniczych (np. LOT, Lufthansa, Air France) możliwość zwrotu biletu jest określona w warunkach taryfy.

      Jeśli chcesz przesłać wniosek o zwrot kosztów biletu, skorzystaj z formularza kontaktowego - tutaj.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Informacje dotyczące zmiany godziny lotu przez linię lotniczą

      Informacje o zmianie godziny lotu znajdziesz w zakładce "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Warto również korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.

      Dodatkowo poinformujemy Cię o zmianach w e-mailu wysłanym na adres podany podczas dokonywania rezerwacji. Wiadomość od nas będzie zatytułowana: "WAŻNE! Zmiana rozkładowa, bilet lotniczy [nr Twojej rezerwacji]." Nowy bilet ze zmienionymi godzinami lotu także wyślemy e-mailem na adres podany podczas dokonywania rezerwacji.

      UWAGA! W przypadku rezerwacji w linii Ryanair, informację o zmianie rozkładowej otrzymasz e-mailem bezpośrednio od linii lotniczej!

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!

    Zmiany w rezerwacji

    • Jak zmienić datę lotu?

      Możesz dowiedzieć się, czy linia lotnicza umożliwia zmianę daty Twojej podróży, wybierając opcję "Zmień termin" w zakładce "Moje rezerwacje" w Twoim koncie eSky. W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj swoją rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.

      Pamiętaj, że dostępność zmiany terminu po zakupie biletu zależy od linii lotniczej. Część tanich linii lotniczych umożliwia zmianę daty za dodatkową opłatą (w zależności od przewoźnika jest to nawet 800 PLN), natomiast niektóre linie rejsowe udostępniają taką usługę tylko w ramach wybranych taryf.

      Opłata za zmianę daty naliczana jest za każdego pasażera za każdy odcinek podróży (pojedynczy lot). Dodatkowo doliczona może być różnica w cenach między pierwotnie wykupionym a nowym biletem. Linie nie zwracają różnicy, jeśli cena nowego biletu jest niższa niż biletu pierwotnie wykupionego.

      W niektórych przypadkach eSky pobiera opłatę agencyjną w wysokości 85,60 PLN za dokonanie zmiany na bilecie, która wliczona jest w ostateczny koszt zmiany. Opłata ta naliczana jest za każdego pasażera, którego dotyczą zmiany.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Jak poprawić lub zmienić dane pasażera?

      W większości linii lotniczych zmiana danych na bilecie jest niedozwolona. Możliwa jest korekta błędnych danych, jednak zakres oraz koszt poprawek zależy od polityki wybranej linii.

      Wszystkie błędne informacje, które znajdują się na bilecie, takie jak:

      • literówka w imieniu lub nazwisku,
      • błędna data urodzenia,
      • błędny tytuł pasażera (Pan/Pani),
      • błędny typ pasażera (dorosły/dziecko),

      należy niezwłocznie zgłosić. Nasi konsultanci sprawdzą możliwość skorygowania wymienionych błędów, przekażą informacje o ewentualnych kosztach zmian oraz skontaktują się z liniami, by poprawić dane na bilecie.

      Uwaga! Brak polskich znaków na bilecie nie jest błędem, linie lotnicze celowo ich nie używają. Na tej samej zasadzie zamieniane są litery z akcentami lub innymi znakami specjalnymi (np. č, é, ö), a także usuwane spacje i znaki przestankowe w wieloczłonowych nazwiskach.

      Jeśli chcesz zmienić dane lub zgłosić korektę danych pasażera, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego - tutaj.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!

    Faktura

    • Przesłanie faktury

      Fakturę VAT wystawimy jedynie w przypadku, gdy zaznaczysz opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT" w trakcie rezerwacji biletu lotniczego lub noclegu. 

      Fakturę otrzymasz na wskazany adres e-mail maksymalnie do 15. dnia następnego miesiąca po zakupieniu biletu lub rezerwacji noclegu. Przykład: jeśli bilet lotniczy został wykupiony w czerwcu, to fakturę prześlemy najpóźniej 15 lipca.

      Jeśli minął już wyznaczony termin, a nadal nie masz faktury, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego - tutaj.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Jak zmienić dane nabywcy na fakturze?

      Zmiana danych nabywcy (nie pasażera!) jest możliwa do 30 dni po dokonaniu zakupu biletu. eSky umożliwia zmianę danych:

      • z osoby fizycznej na inną osobę fizyczną,
      • z osoby fizycznej na firmę.

      Nie ma możliwości zmiany danych z firmy na inną firmę lub z firmy na osobę fizyczną.

      Jeśli chcesz zmienić dane nabywcy biletu na fakturze, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego - tutaj.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!
    • Jak sprawdzić status płatności?

      Status płatności znajdziesz w Twoim koncie eSky, w zakładce "Moje rezerwacje". W przypadku, gdy nie posiadasz konta, załóż je i zaimportuj rezerwację. Dodatkowo, warto korzystać z aplikacji mobilnej eSky, dzięki której uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich rezerwacji w dowolnym momencie i miejscu.

      Ponadto, w przypadku płatności kartą lub szybkim przelewem online wysyłamy e-mail z podsumowaniem rezerwacji i informacją o jej pomyślnym zakończeniu. Pasażerowie, którzy wybrali przelew tradycyjny, otrzymują powiadomienie o wstępnej rezerwacji biletu i oczekiwaniu na płatność. Dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie przesyłamy potwierdzenie zakończenia transakcji.

      Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
      Moim zdaniem ten artykuł:
      Dziękujemy za Twoją opinię!

    Inne tematy, które mogą Cię zainteresować

    Formularz kontaktowy – obsługa rezerwacji

    Godziny pracy

    Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 22:00 ,
    Sobota: 10:00 - 16:00 ,
    Niedziela: 10:00 - 16:00

    Staramy się odpowiadać najszybciej, jak to możliwe.

    W czym możemy Ci pomóc?

    Pilna sprawa? Zadzwoń do nas