Menu

Pomoc i kontakt

Zanim się z nami skontaktujesz, zapoznaj się z tematami pomocy

Sprawdź status i szczegóły rezerwacji

Wyślij ponownie e-mail z potwierdzeniem rezerwacji
Sprawdź szczegóły i status swojej rezerwacji

Status rezerwacji możesz spradzić w Strefie Użytkownika. Aby to zrobić, zaloguj się lub zarejestruj, podając e-mail wykorzystany podczas rezerwacji i przejdź do zakładki "Moje Rezerwacje".

Przejdź do konta
Sprawdź status swojej rezerwacji bez logowania

Najczęściej zadawane pytania dotyczące rezerwacji

Odprawa online

  • Gdzie znajdę link do odprawy?

    Link do formularza odprawy znajduje się w Twoim bilecie w sekcji: „Przygotowanie odprawy przed lotem”.

    Ponadto na 7 dni przed wylotem otrzymasz od nas mailowe przypomnienie o konieczności przekazania danych do odprawy wraz z linkiem do formularza.

    Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
    Jak możemy poprawić tę poradę? UWAGA! Jeśli chcesz dokonać zmian w rezerwacji lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego!
    Dziękujemy za Twoją opinię!
  • Odprawa online krok po kroku

    Odprawa umożliwia przygotowanie kart pokładowych, które uprawniają do wejścia na pokład samolotu. W przypadku popularnych tanich linii lotniczych (np. Ryanair, Wizz Air, Laudamotion) jest ona obowiązkowa, a brak wydrukowanych kart pokładowych powoduje naliczenie opłaty na lotnisku lub odmowę wejścia na pokład samolotu.

    Procedura odprawy różni się w zależności od linii. Nie musisz się jednak tym martwić, ponieważ dokonamy jej w Twoim imieniu. Aby było to możliwe, w niektórych przypadkach potrzebne nam będą dane Twoje i osób, które z Tobą podróżują.

    • Link do formularza danych otrzymasz w wiadomości e-mail razem z biletem.
    • Dane do odprawy można wprowadzić od chwili otrzymania biletu. Nie zwlekaj z ich uzupełnieniem. Dzięki temu bez problemu dokonamy odprawy i wyślemy karty pokładowe jak najszybciej po jej otwarciu przez linie lotnicze.
      Uwaga! Przygotowanie odprawy może okazać się niemożliwe w przypadku przekazania danych później niż na 48 godzin przed wylotem.
    • Karty pokładowe wysyłamy na adres e-mail podany podczas rezerwacji od 48 do 8 godzin przed planowaną godziną lotu. By procedura ta przebiegła poprawnie, muszą być uzupełnione dane każdego pasażera. Jeżeli do Twojego lotu zostało mniej niż 8 godzin, a nie masz jeszcze wiadomości e-mail z kartami pokładowymi, sprawdź folder SPAM i upewnij się, jaki e-mail został podany podczas dokonywania rezerwacji. 
    • Karty pokładowe należy wydrukować i pokazać na lotnisku wraz z dokumentem tożsamości użytym podczas odprawy.

    Pamiętaj! Jeśli Twoja podróż składa się z kilku lotów, karty będą wysyłane w osobnych e-mailach – od 48 do 8 godzin przed rozpoczęciem każdego z nich.

    Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
    Jak możemy poprawić tę poradę? UWAGA! Jeśli chcesz dokonać zmian w rezerwacji lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego!
    Dziękujemy za Twoją opinię!
  • Brak kart pokładowych. Gdzie znajdę karty pokładowe?

    Karty pokładowe przesyłamy na podany podczas rezerwacji e-mail od 48 do 8 godzin przed lotem. Jeśli Twoja podróż składa się z kilku lotów, karty będą wysyłane w osobnych e-mailach – od 48 do 8 godzin przed rozpoczęciem każdego z nich.

    Jeżeli do Twojego lotu zostało mniej niż 8 godzin, a nie masz jeszcze wiadomości e-mail z kartami pokładowymi, sprawdź folder SPAM i upewnij się, jaki e-mail został podany podczas dokonywania rezerwacji. Możliwe, że karty dotarły na inną posiadaną przez Ciebie skrzynkę.

    Uwaga! W przypadku lotów, które wymagają podania dodatkowych danych w formularzu odprawy, karty pokładowe wysyłane są pod warunkiem uzupełnienia wymaganych informacji. Jeżeli rezerwacja obejmuje kilku pasażerów, upewnij się, że dane zostały podane dla każdego z nich.

    Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
    Jak możemy poprawić tę poradę? UWAGA! Jeśli chcesz dokonać zmian w rezerwacji lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego!
    Dziękujemy za Twoją opinię!
  • Błąd podczas odprawy online

    Jeśli podczas podawania danych pasażerów w formularzu odprawy lub samodzielnego dokonywania odprawy online wystąpił błąd, musisz nas o tym niezwłocznie powiadomić.

    Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
    Jak możemy poprawić tę poradę? UWAGA! Jeśli chcesz dokonać zmian w rezerwacji lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego!
    Dziękujemy za Twoją opinię!

Moja rezerwacja

  • Brak potwierdzenia rezerwacji. Jak sprawdzić jej status?

    Potwierdzenie rezerwacji przesyłamy w e-mailu po zarezerwowaniu i opłaceniu biletów. Aktualny status rezerwacji można sprawdzić na koncie w Strefie Użytkownika eSky w zakładce „Moje rezerwacje” lub pod tym linkiem (podając numer rezerwacji oraz e-mail wykorzystany podczas jej zakładania).

    Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
    Jak możemy poprawić tę poradę? UWAGA! Jeśli chcesz dokonać zmian w rezerwacji lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego!
    Dziękujemy za Twoją opinię!
  • Jak dokupić bagaż?

    Bagaż rejestrowany można zakupić w trakcie rezerwacji biletu lub dokupić po jej dokonaniu, jednak nie później niż 48 godzin przed wylotem.

    Przykładowe warunki:

    Ryanair (cena za odcinek lotu/osobę):

    • 10 kg, 1 sztuka bagażu 55 x 40 x 20 cm – od 58 PLN do 120 PLN*
    • 20 kg, 1 sztuka bagażu 81 x 119 x 119 cm – od 110 PLN do 220 PLN*

    Wizz Air (cena za odcinek lotu/osobę):

    • 10 kg, 1 sztuka bagażu – od 40 PLN do 119 PLN*
    • 20 kg, 1 sztuka bagażu – od 66 PLN do 220 PLN*
    • 32 kg, 1 sztuka bagażu – od 101 PLN do 317 PLN*

    Pozostałe linie lotnicze - [link]

    * Ceny są ustalane przez linie lotnicze i mogą się zmieniać. Podane kwoty mają charakter orientacyjny.

    Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
    Jak możemy poprawić tę poradę? UWAGA! Jeśli chcesz dokonać zmian w rezerwacji lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego!
    Dziękujemy za Twoją opinię!
  • Jak dokupić pierwszeństwo wejścia na pokład?

    Usługę pierwszeństwa wejścia na pokład można zakupić w trakcie rezerwacji biletu lub dokupić po jej dokonaniu, jednak nie później niż 48 godzin przed wylotem.

    Uwaga! Usługa pierwszeństwa wejścia na pokład jest limitowana i może być niedostępna.

    Przykładowe warunki zakupu i skorzystania z usługi:

    Ryanair (cena za odcinek lotu/osobę):

    • wejście do samolotu w kolejce priorytetowej, do zabrania osobista torba o wymiarach maksymalnych 40 x 20 x 25 cm i bagaż podręczny o wymiarach maksymalnych 55 x 40 x 20 cm i wadze do 10 kg – od 28 PLN do 78 PLN*

    Wizz Air (cena za odcinek lotu/osobę):

    • wejście do samolotu w kolejce priorytetowej, jeden bagaż podręczny o wymiarach maksymalnych 40 x 30 x 20 cm i wadze nieprzekraczającej 10 kg, drugi bagaż podręczny o wymiarach maksymalnych 50 x 40 x 23 cm i wadze nieprzekraczającej 10 kg – od 21,66 PLN do 132,34 PLN*

    * Ceny są ustalane przez linie lotnicze i mogą się zmieniać. Podane kwoty mają charakter orientacyjny.

    Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
    Jak możemy poprawić tę poradę? UWAGA! Jeśli chcesz dokonać zmian w rezerwacji lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego!
    Dziękujemy za Twoją opinię!
  • Jak dokupić usługę wyboru miejsca w samolocie?

    Systemy rezerwacyjne linii lotniczych przydzielają miejsca w samolocie losowo. W przypadku lotu ze współpasażerami, przewoźnicy rozsadzają osoby podróżujące razem (jedynym wyjątkiem od tej reguły jest sytuacja, gdy samolotem podróżuje dziecko ze swoim opiekunem). Aby uniknąć takich niedogodności, warto wykupić usługę wyboru miejsca w samolocie.

    Usługę można zakupić w trakcie rezerwacji biletu (opcja dostępna tylko dla wybranych linii) lub kontaktując się z nami za pomocą formularza (link poniżej).

    Rezerwacja miejsca jest usługą płatną, a jej cena uzależniona jest od linii lotniczej oraz rodzaju wskazanego miejsca. W odpowiedzi na zgłoszenie, nasi konsultanci prześlą informację o dostępności wybranych miejsc oraz o kosztach.

    Koszt usługi waha się pomiędzy 19 PLN a 110 PLN za osobę (za każdy odcinek lotu).*

    Uwaga! Liczba wolnych miejsc w samolocie zmienia się dynamicznie i wybrane miejsca mogą być niedostępne.

    * Ceny są ustalane przez linie lotnicze i mogą się zmieniać. Podane kwoty mają charakter orientacyjny.

    Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
    Jak możemy poprawić tę poradę? UWAGA! Jeśli chcesz dokonać zmian w rezerwacji lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego!
    Dziękujemy za Twoją opinię!
  • Chcę anulować rezerwację. Jak to zrobić?

    W większości tanich linii lotniczych (w tym Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) zwrot zakupionego biletu jest niemożliwy. Linie w warunkach rezerwacji zaznaczają, że bilety są bezzwrotne.

    W przypadku rejsowych linii lotniczych (np. LOT, Lufthansa, Air France) możliwość zwrotu biletu jest określona w warunkach taryfy.

    Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
    Jak możemy poprawić tę poradę? UWAGA! Jeśli chcesz dokonać zmian w rezerwacji lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego!
    Dziękujemy za Twoją opinię!
  • Informacje dotyczące zmiany godziny lotu przez linię lotniczą

    Jeżeli linia lotnicza zmieni godzinę lotu, poinformujemy Cię o tym. Informację o zmianie prześlemy w e-mailu na adres podany podczas dokonywania rezerwacji.

    Wiadomość od nas będzie zatytułowana:
    WAŻNE! Zmiana rozkładowa, bilet lotniczy [nr Twojej rezerwacji].

    UWAGA! Nowy bilet ze zmienionymi godzinami lotu wyślemy e-mailem na adres podany podczas dokonywania rezerwacji.

    Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
    Jak możemy poprawić tę poradę? UWAGA! Jeśli chcesz dokonać zmian w rezerwacji lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego!
    Dziękujemy za Twoją opinię!

Zmiany w rezerwacji

  • Jak zmienić datę lotu?

    Możliwość zmiany daty podróży po zakupieniu biletu zależy od linii lotniczej. Część tanich linii lotniczych umożliwia zmianę daty za dodatkową opłatą (w zależności od przewoźnika jest to nawet 800 PLN), natomiast niektóre linie rejsowe udostępniają taką usługę tylko w ramach wybranych taryf.

    Opłata za zmianę daty naliczana jest za każdego pasażera za każdy odcinek podróży (pojedynczy lot). Dodatkowo doliczona może być różnica w cenach między pierwotnie wykupionym a nowym biletem. Linie nie zwracają różnicy, jeśli cena nowego biletu jest niższa niż biletu pierwotnie wykupionego.

    W niektórych przypadkach eSky pobiera opłatę agencyjną w wysokości 50 PLN za dokonanie zmiany na bilecie, która wliczona jest w ostateczny koszt zmiany. Opłata ta naliczana jest za każdego pasażera, którego dotyczą zmiany.

    Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
    Jak możemy poprawić tę poradę? UWAGA! Jeśli chcesz dokonać zmian w rezerwacji lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego!
    Dziękujemy za Twoją opinię!
  • Jak poprawić lub zmienić dane pasażera?

    W większości linii lotniczych zmiana danych na bilecie jest niedozwolona. Możliwa jest korekta błędnych danych, jednak zakres oraz koszt poprawek zależy od polityki wybranej linii.

    Wszystkie błędne informacje, które znajdują się na bilecie, takie jak:

    • literówka w imieniu lub nazwisku,
    • błędna data urodzenia,
    • błędny tytuł pasażera (Pan/Pani),
    • błędny typ pasażera (dorosły/dziecko),

    należy niezwłocznie zgłosić. Nasi konsultanci sprawdzą możliwość skorygowania wymienionych błędów, przekażą informacje o ewentualnych kosztach zmian oraz skontaktują się z liniami, by poprawić dane na bilecie.

    Uwaga! Brak polskich znaków na bilecie nie jest błędem, linie lotnicze celowo ich nie używają. Na tej samej zasadzie zamieniane są litery z akcentami lub innymi znakami specjalnymi (np. č, é, ö), a także usuwane spacje i znaki przestankowe w wieloczłonowych nazwiskach.

    Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
    Jak możemy poprawić tę poradę? UWAGA! Jeśli chcesz dokonać zmian w rezerwacji lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego!
    Dziękujemy za Twoją opinię!

Faktura

  • Przesłanie faktury

    Fakturę VAT wystawimy i prześlemy na wskazany adres e-mail maksymalnie do 15. dnia następnego miesiąca po zakupieniu biletu.

    Przykład: jeśli bilet został wykupiony w czerwcu, to fakturę prześlemy najpóźniej 15 lipca.

    Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
    Jak możemy poprawić tę poradę? UWAGA! Jeśli chcesz dokonać zmian w rezerwacji lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego!
    Dziękujemy za Twoją opinię!
  • Jak zmienić dane nabywcy na fakturze?

    Zmiana danych nabywcy (nie pasażera!) jest możliwa do 30 dni po dokonaniu zakupu biletu. eSky umożliwia zmianę danych:

    • z osoby fizycznej na inną osobę fizyczną,
    • z osoby fizycznej na firmę.

    Nie ma możliwości zmiany danych z firmy na inną firmę lub z firmy na osobę fizyczną.

    Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
    Jak możemy poprawić tę poradę? UWAGA! Jeśli chcesz dokonać zmian w rezerwacji lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego!
    Dziękujemy za Twoją opinię!
  • Jak sprawdzić status płatności?

    Status płatności przesyłany jest w e-mailu z potwierdzeniem dokonania rezerwacji.

    W przypadku płatności kartą lub szybkim przelewem online wysyłamy e-mail z podsumowaniem rezerwacji i informacją o jej pomyślnym zakończeniu. Pasażerowie, którzy wybrali przelew tradycyjny, otrzymują powiadomienie o wstępnej rezerwacji biletu i oczekiwaniu na płatność. Dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie przesyłamy potwierdzenie zakończenia transakcji.

    Chcesz sprawdzić, czy transakcja przebiegła prawidłowo? Sprawdź status swojej płatności na koncie w Strefie Użytkownika eSky w zakładce „Moje rezerwacje” lub pod tym linkiem.

    Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
    Jak możemy poprawić tę poradę? UWAGA! Jeśli chcesz dokonać zmian w rezerwacji lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego!
    Dziękujemy za Twoją opinię!
  • Jak otrzymać duplikat faktury?

    Duplikat faktury wystawiamy na życzenie.

    Czy artykuł zawierał poszukiwane przez Ciebie informacje? Tak | Nie
    Jak możemy poprawić tę poradę? UWAGA! Jeśli chcesz dokonać zmian w rezerwacji lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego!
    Dziękujemy za Twoją opinię!

Inne tematy, które mogą Cię zainteresować

 

Formularz kontaktowy – obsługa rezerwacji

Godziny pracy

Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 20:00 ,
Sobota: 10:00 - 16:00 ,
Niedziela: 10:00 - 16:00

Staramy się odpowiadać najszybciej, jak to możliwe.

W czym możemy Ci pomóc?

Pilna sprawa? Zadzwoń do nas

W sprawach związanych z obsługą rezerwacji prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy.

+48 32 728 30 00

Rekomendowane godziny kontaktu: 12:00 – 16:00

Cena połączenia według stawek operatora

Pracujemy w godzinach:
  • Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 20:00
  • Sobota: 10:00 - 16:00
  • Niedziela: 10:00 - 16:00