Wróć
Customer Experience Specialist (1 - liczba wakatów)
Etat
Katowice
Aplikuj

Do naszego Zespołu Customer Experience poszukujemy kolejnej osoby!

 

Wyzwania, jakie na Ciebie czekają:

  • Zbieranie i ocena pojawiających się w Internecie recenzji, opinii, komentarzy w mediach społecznościowych -  zarządzanie zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi informacjami
  • Identyfikowanie tematów ważnych dla klientów w celu wdrożenia ulepszeń i optymalizacji procesu obsługi klienta
  • Stała współpraca z innymi działami wewnątrz Grupy eSky w zakresie poprawy, ulepszeń jakości procesu obsługi klientów
  • Raportowanie działań z zakresu powierzonych obowiązków, w tym przekazywanie informacji zwrotnych z prowadzonych projektów

  
Nasze oczekiwania:

  • Orientacja w zasadach komunikacji w mediach społecznościowych, typu Facebook, Instagram, LinkedIN, Twitter, blogi oraz serwisach specjalizujących się w opiniach jak TrustPilot, TripAdvisor
  • Doskonała organizacja pracy własnej i zdolności analityczne
  • Proaktywność i zaangażowanie w powierzone zadania
  • Orientacja na klienta
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Łatwość w formułowaniu wypowiedzi pisemnych, tzw lekkie pióro

 
Oferujemy:

  • Pracę w centrali międzynarodowej firmy, będącej liderem w swej branży na rynku polskim i znaczącym graczem na rynku międzynarodowym
  • Stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia oraz wiedzy
  • Benefity – możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, grupowego ubezpieczenia na życie, karty sportowej, pakietu Multibenefit
  • Przyjazną atmosferę – nierozbudowana struktura organizacji, praca w przyjaznym i dynamicznym zespole 
  • w międzynarodowym środowisku
  • Świetne warunki pracy – nowoczesne biuro w bardzo dobrej lokalizacji, chill-out room, elastyczne godziny pracy, 
  • Rozwój zawodowy – praca w doświadczonym, międzynarodowym zespole z dostępem do nowoczesnych narzędzi marketingowych; okazja do nabycia i pogłębienia wiedzy na temat branży turystycznej; realny wpływ na kształt wdrażanych w firmie rozwiązań i uczestnictwo w ambitnych międzynarodowych projektach

Oto, co oferujemy:


  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Elastyczne godziny pracy

  • Chillout room

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Imprezy integracyjne

  • Zniżka na obiady

  • Burgery

  • Welcome pack
Co dzieje się po wysłaniu aplikacji?
  • Krok 1 - Telefon od nas
    Jeśli spodoba nam się Twoje zgłoszenie, w ciągu dwóch tygodni możesz spodziewać się telefonu od nas. Porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, oczekiwaniach i doświadczeniu.
  • Krok 2 - Rozmowa kwalifikacyjna
    Jeśli przypadniemy sobie do gustu w trakcie rozmowy telefonicznej, zaprosimy Cię na spotkanie z nami i przedstawicielem działu, do którego aplikujesz. Porozmawiamy o konkretach i przedstawimy Ci możliwości rozwoju Twojej kariery w eSky.
    Może zdarzyć się także, że przed zaproszeniem Cię na spotkanie, poprosimy o wykonanie zadania, będącego przykładem tego, czym ma się zajmować osoba na stanowisku, na które aplikujesz.
  • Krok 3 - Ustalenie warunków zatrudnienia
    Jeśli i Ty, i my uznamy, że jesteśmy zainteresowani współpracą, ustalimy warunki zatrudnienia i pomożemy dopiąć formalności.

  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Elastyczne godziny pracy

  • Chillout room

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Imprezy integracyjne

  • Zniżka na obiady

  • Burgery

  • Welcome pack