Wróć
Asystent Działu Tłumaczeń ( - liczba wakatów)
Katowice
Aplikuj

Zespół Content Localization odpowiada za publikację treści we wszystkich serwisach internetowych grupy eSky oraz aktywnie współpracuje z copywriterami i tłumaczami w celu tworzenia ciekawych informacji o podróżach i naszych usługach. 

Wyzwania, jakie na Ciebie czekają:

  • Wspieranie procesu powstawania tłumaczeń treści w międzynarodowym serwisie:
  • Współpraca z innymi działami firmy podczas wprowadzania zmian treści dotyczących usług i serwisów
  • Wprowadzanie treści do wewnętrznych CMSów
  • Współpraca z tłumaczami i copywriterami


Nasze oczekiwania:

  • Umiejętność prowadzenia jednocześnie wielu zadań, samodzielność, dbałość o szczegóły
  • Umiejętność szybkiego uczenia się
  • Komunikatywność, umiejętność jasnego przekazywania informacji
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – głównie w piśmie
  • Min. średniozaawansowana znajomość Microsoft Excel
  • Podstawowa znajomość HTML mile widziana


Oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość zatrudnienia na część etatu
  • Pracę w centrali międzynarodowej firmy będącej liderem w swej branży na rynku polskim i znaczącym graczem na rynku międzynarodowym
  • Benefity w systemie kafeteryjnym – m.in. karta Multisport, bilety do kina, kody rabatowe w sklepach, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie oraz prywatnej opieki medycznej
  • Przyjazną atmosferę – płaska struktura organizacji, praca w przyjaznym i dynamicznym zespole w międzynarodowym środowisku
  • Świetne warunki pracy – nowoczesne biuro w bardzo dobrej lokalizacji, chill-out room, elastyczne godziny pracy
  • Rozwój zawodowy – praca w doświadczonym, międzynarodowym zespole z dostępem do nowoczesnych narzędzi marketingowych; okazja do nabycia i pogłębienia wiedzy na temat branży turystycznej; uczestnictwo w ambitnych międzynarodowych projektach

Oto, co oferujemy:


  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Elastyczne godziny pracy

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Burgery

  • Welcome pack
Co dzieje się po wysłaniu aplikacji?
  • Krok 1 - Telefon od nas
    Jeśli spodoba nam się Twoje zgłoszenie, w ciągu dwóch tygodni możesz spodziewać się telefonu od nas. Porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, oczekiwaniach i doświadczeniu.
  • Krok 2 - Rozmowa kwalifikacyjna
    Jeśli przypadniemy sobie do gustu w trakcie rozmowy telefonicznej, zaprosimy Cię na spotkanie z nami i przedstawicielem działu, do którego aplikujesz. Porozmawiamy o konkretach i przedstawimy Ci możliwości rozwoju Twojej kariery w eSky.
    Może zdarzyć się także, że przed zaproszeniem Cię na spotkanie, poprosimy o wykonanie zadania, będącego przykładem tego, czym ma się zajmować osoba na stanowisku, na które aplikujesz.
  • Krok 3 - Ustalenie warunków zatrudnienia
    Jeśli i Ty, i my uznamy, że jesteśmy zainteresowani współpracą, ustalimy warunki zatrudnienia i pomożemy dopiąć formalności.

  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Elastyczne godziny pracy

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Burgery

  • Welcome pack