Wróć
Quality Controller (1 - liczba wakatów)
Full-time job
Katowice
Aplikuj

W naszym dziale Contact Center pracuje ponad 250 pracowników, obsługujących klientów w ponad 10 różnych językach. Ich codzienna praca polega na posprzedażowym wsparciu procesu zakupu biletów lotniczych, zakwaterowania i innych produktów turystycznych oferowanych przez eSky. Rolą Quality Controllera jest sprawdzanie poprawności pracy naszych konsultantów - odsłuchowanie przeprowadzanych rozmów i weryfikacja korespondencji mailowej, pod względem zgodności z wewnętrznymi procedurami.

Wyzwania, jakie na Ciebie czekają:

  • regularne odsłuchiwanie i merytoryczna weryfikacja wybranych rozmów telefonicznych przeprowadzanych przez naszych pracowników podczas pracy na infolinii przychodzącej
  • wypełnianie kart monitoringowych dotyczących odsłuchiwanych rozmów oraz weryfikowanej korespondencji mailowej
  • raportowanie wyników odsłuchanych rozmów
  • identyfikacja potrzeb szkoleniowych pracowników Contact Center 

Nasze oczekiwania:

 

  • minimum komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • skrupulatność, dokładność, zorientowanie na cel
  • zorientowanie na Klienta, dbanie o wizerunek firmy oraz postępowanie według wyznaczonych standardów i  procedur wewnętrznych
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office będzie dodatkowym atutem!


Oferujemy:

  • Pełne  przeszkolenie - przejdziesz ten sam cykl szkoleniowy, co nasi konsultanci, a następnie poznasz codzienną pracę naszych Quality Controllerów i będziesz się wdrażał do samodzielnego wykonywania obowiązków
  • Po okresie wdrożenia - ok 3 miesięcy, będzie możliwa praca zdalna i elastyczne godziny pracy
  • Benefity – dofinansowanie do karty multisport, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i prywatnej opieki medycznej
  • Przyjazną atmosferę i luźny start-up – płaska struktura organizacji, praca w przyjaznym i dynamicznym zespole, rozrywkowe gadżety w pokojach (piłkarzyki, tenis stołowy, automat do gry)
  • Świetne warunki pracy – nowoczesne biuro, dobrze zaopatrzona kuchnia, chillout room, elastyczne godziny pracy, 
  • Duże możliwości rozwoju – możliwość udziału w wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach, praca w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie będącej liderem w swej branży w Europie Środkowo-Wschodniej.
     

Oto, co oferujemy:


  • Ubezpieczenie na życie

  • Praca zdalna

  • Prywatna opieka medyczna

  • Elastyczne godziny pracy

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Imprezy integracyjne

  • Burgery

  • Welcome pack
Co dzieje się po wysłaniu aplikacji?
  • Krok 1 - Telefon od nas
    Jeśli spodoba nam się Twoje zgłoszenie, w ciągu dwóch tygodni możesz spodziewać się telefonu od nas. Porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, oczekiwaniach i doświadczeniu.
  • Krok 2 - Rozmowa kwalifikacyjna
    Jeśli przypadniemy sobie do gustu w trakcie rozmowy telefonicznej, zaprosimy Cię na spotkanie z nami i przedstawicielem działu, do którego aplikujesz. Porozmawiamy o konkretach i przedstawimy Ci możliwości rozwoju Twojej kariery w eSky.
    Może zdarzyć się także, że przed zaproszeniem Cię na spotkanie, poprosimy o wykonanie zadania, będącego przykładem tego, czym ma się zajmować osoba na stanowisku, na które aplikujesz.
  • Krok 3 - Ustalenie warunków zatrudnienia
    Jeśli i Ty, i my uznamy, że jesteśmy zainteresowani współpracą, ustalimy warunki zatrudnienia i pomożemy dopiąć formalności.

  • Ubezpieczenie na życie

  • Praca zdalna

  • Prywatna opieka medyczna

  • Elastyczne godziny pracy

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Imprezy integracyjne

  • Burgery

  • Welcome pack