Wróć
Junior Contact Center Coordinator (1 - liczba wakatów)
Etat
Katowice
Aplikuj

Join our Contact Center as:

Junior Contact Center Coordinator (afternoon shift)

 


Responsibilities:

  • Organizing, monitoring and evaluating Call Center's traffic (inbound line) in the afternoon shift (Monday - Friday 2p.m. - 10 p.m.)
  • Monitoring key indicators of CC's accessibility
  • Managing employees' working time according to schedules (preparing and monitoring work schedules)
  • Maintaining the department's documentation
  • Preparing reports and analysis regarding call traffic

 

Requirements:

  • Ability to organize and to monitor the work of call center's employees
  • Analytical thinking
  • Ability to make quick decisions, take over control if needed
  • Accuracy in resolving tasks
  • Open-minded attitude as well as assertiveness
  • At least communicative level of English (spoken and written)
  • Readiness to work on the afternoon shift
     

Nice to have:

  • Experience in preparing reports and analysis, making schedules
  • Working experience with Office Package, especially Excel

 

We offer:

  • Full on-the-job training
  • Fundamental salary depending on your experience plus boneses
  • Access to benefit platform with a wide offer including Multisport Card; restaurant, shops, cinema and events discounts
  • The casual, friendly atmosphere (flat structure)
  • Great work environment – modern office, fully-equipped kitchen
  • Career development opportunities – feedback from experienced experts, a chance to acquire specialized knowledge concerning international tourism market, a chance to develop organizational skills, an opportunity to collaborate with colleagues coming from different countries .

Oto, co oferujemy:


  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Dofinansowanie do lekcji angielskiego

  • Chillout room

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Imprezy integracyjne

  • Zniżka na obiady

  • Burgery

  • Welcome pack
Co dzieje się po wysłaniu aplikacji?
  • Krok 1 - Telefon od nas
    Jeśli spodoba nam się Twoje zgłoszenie, w ciągu dwóch tygodni możesz spodziewać się telefonu od nas. Porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, oczekiwaniach i doświadczeniu.
  • Krok 2 - Rozmowa kwalifikacyjna
    Jeśli przypadniemy sobie do gustu w trakcie rozmowy telefonicznej, zaprosimy Cię na spotkanie z nami i przedstawicielem działu, do którego aplikujesz. Porozmawiamy o konkretach i przedstawimy Ci możliwości rozwoju Twojej kariery w eSky.
    Może zdarzyć się także, że przed zaproszeniem Cię na spotkanie, poprosimy o wykonanie zadania, będącego przykładem tego, czym ma się zajmować osoba na stanowisku, na które aplikujesz.
  • Krok 3 - Ustalenie warunków zatrudnienia
    Jeśli i Ty, i my uznamy, że jesteśmy zainteresowani współpracą, ustalimy warunki zatrudnienia i pomożemy dopiąć formalności.

  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Dofinansowanie do lekcji angielskiego

  • Chillout room

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Imprezy integracyjne

  • Zniżka na obiady

  • Burgery

  • Welcome pack