Wróć
Booking Controller (2 - liczba wakatów)
Etat
Katowice
Aplikuj

Wyzwania, jakie na Ciebie czekają:

  • Obsługa rezerwacji w systemach GDS w zakresie zmian rozkładowych, w tym potwierdzanie SSR-ów (notatek do rezerwacji od linii lotniczych)
  • Kontakt z liniami lotniczymi w celu potwierdzania warunków rezerwacyjnych dla klientów (zmian rozkładowych)
  • Stały kontakt z klientami polskojęzycznymi w zakresie przekazywania informacji o statusie rezerwacji
  • Bieżąca współpraca z pracownikami działu Global Operations z Rumunii, Bułgarii i Brazylii
  • Współpraca z innymi działami w obszarze obsługi posprzedażowej 
  • Kreowanie i wzmacnianie profesjonalnego wizerunku firmy i marki konsumenckiej

 

Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodny kontakt telefoniczny i mailowy
  • Dokładność i skrupulatność
  • Umiejętność weryfikacji informacji oraz orientacja zadaniowa
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej w przedziale od 8.00 do 22.30
  • Mile widziana znajomość systemów GDS (Amadeus, Worldspan, Sabre)

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia i wiedzy
  • Benefity w systemie kafeteryjnym – m.in. karta Multisport,  bilety do kina, kody rabatowe w sklepach, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie oraz prywatnej opieki medycznej
  • Przyjazną atmosferę – płaska struktura organizacji, praca w przyjaznym i dynamicznym zespole, kultura organizacyjna oparta na dzieleniu się wiedzą
  • Świetne warunki pracy – nowoczesne biuro, dobrze zaopatrzona kuchnia, chillout room, elastyczne godziny pracy, możliwa okazjonalna praca zdalna
  • Dogodną lokalizację (Katowice – dzielnica Zawodzie) w bezpośrednim sąsiedztwie m.in. linii tramwajowych i autobusowych, stacji PKP

Oto, co oferujemy:


  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Imprezy integracyjne

  • Burgery

  • Welcome pack

  • Elastyczne godziny pracy
Co dzieje się po wysłaniu aplikacji?
  • Krok 1 - Telefon od nas
    Jeśli spodoba nam się Twoje zgłoszenie, w ciągu dwóch tygodni możesz spodziewać się telefonu od nas. Porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, oczekiwaniach i doświadczeniu.
  • Krok 2 - Rozmowa kwalifikacyjna
    Jeśli przypadniemy sobie do gustu w trakcie rozmowy telefonicznej, zaprosimy Cię na spotkanie z nami i przedstawicielem działu, do którego aplikujesz. Porozmawiamy o konkretach i przedstawimy Ci możliwości rozwoju Twojej kariery w eSky.
    Może zdarzyć się także, że przed zaproszeniem Cię na spotkanie, poprosimy o wykonanie zadania, będącego przykładem tego, czym ma się zajmować osoba na stanowisku, na które aplikujesz.
  • Krok 3 - Ustalenie warunków zatrudnienia
    Jeśli i Ty, i my uznamy, że jesteśmy zainteresowani współpracą, ustalimy warunki zatrudnienia i pomożemy dopiąć formalności.

  • Ubezpieczenie na życie

  • Prywatna opieka medyczna

  • Karta Multisport

  • Owoce

  • Imprezy integracyjne

  • Burgery

  • Welcome pack

  • Elastyczne godziny pracy