Menu

Cebu Pacific Air

Najlepsze okazje linii Cebu Pacific Air na eSky

Cena za 1 osobę dorosłą w obie strony

Pokaż filtry

Cebu Pacific Air

Cebu Pacific Air to filipińska linia lotnicza z hubem w porcie lotniczym Manila – Ninoy Aquino International Airport w mieście Pasay. Linia istnieje od 1996 roku i od tego czasu przewiozła ponad 150 milionów pasażerów. Przewoźnik oferuje tanie loty na terenie Filipin oraz na trasach międzynarodowych.  Obsługuje ponad 60 tras na obszarze Azji, Australii, Bliskiego Wschodu oraz USA.

Bagaż

Każdy pasażer Cebu Pacific Air może wziąć ze sobą na pokład jedną sztukę bagażu podręcznego o określonej wadze i wymiarach. Dopuszczalne wymiary walizki zależą od modelu samolotu, który obsługuje dany lot. Dodatkowo, do bagażu podręcznego przewoźnik zalicza również jedną mniejszą torbę, np. pokrowiec na laptopa. Za darmo można także przewieźć wózek spacerowy dla dziecka oraz laskę dla osób starszych. Oprócz bagażu podręcznego każdemu pasażerowi przysługuje jedna sztuka bagażu podręcznego, którą należy dokupić odpowiednio wcześniej przed odlotem. Bagaż rejestrowany jest objęty ograniczeniem wagi, o czym należy pamiętać przy pakowaniu. Przedmioty niebezpieczne nie mogą znaleźć się ani w bagażu podręcznym, ani w rejestrowanym. Na czas lotu linia umożliwia podróżnym ubezpieczenie bagażu.

Klasy rezerwacyjne

Klasy rezerwacyjne w Cebu Pacific Air nie mają konkretnych nazw, jak niekiedy ma to miejsce u innych przewoźników. Tutaj klasę rezerwacyjną definiuje zakres usług, które podróżny ma zapewnione w ramach biletu. Podstawowa oferta zawiera tylko przelot i bagaż podręczny. W klasie wyżej pasażer otrzymuje dodatkowo możliwość zabrania ze sobą bagażu o zwiększonej dopuszczalnej wadze. W trzeciej, najwyższej klasie, oprócz wszystkich usług mieszczących się w dwóch poprzednich, podróżny może w cenie biletu zamówić ciepły posiłek, który zostanie zaserwowany w czasie lotu.

Odprawa online

Cebu Pacific Air promuje wśród swoich klientów odprawę online, ponieważ jest ona korzystna zarówno dla pasażerów, jak i dla przewoźnika: pasażerowie mogą odprawić się szybko i bez zbędnych formalności, a przewoźnik przyczynia się w ten sposób do mniejszego tłoku na lotnisku. Odprawa online w Cebu Pacific Air zaczyna się 7 dni przez datą lotu, a kończy na kilka godzin przed startem. Dokładny czas zakończenia odprawy zależy od tego, czy lot, którego dotyczy odprawa, jest lotem międzynarodowym czy lotem na terenie Filipin. Po przejściu odprawy podróżny może wydrukować kartę pokładową, która jest niezbędna do wejścia na pokład. W niektórych sytuacja odprawa online nie jest możliwa, np. dla grup powyżej 10 osób. Warto pamiętać, że po dokonaniu odprawy nie można już dokonywać zmian w rezerwacji.

Flota

Flota Cebu Pacific Air składa się obecnie z około 50 samolotów. Są to maszyny produkcji Airbusa, od modelu A320-200 do A330-300, który pomieści nawet 436 pasażerów. W przyszłości ten stan będzie się jednak szybko zmieniał, ponieważ przewoźnik bardzo intensywnie rozbudowuje i modernizuje swoją flotę. Według planów, do roku 2021 wielkość floty ma się podwoić, a ilość obsługiwanych tras międzynarodowych ma ulec znacznemu zwiększeniu.

Port lotniczy Manila – Ninoy Aquino International Airport

Port lotniczy Manila – Ninoy Aquino International Airport to największe lotnisko na Filipinach, położone 7 km od centrum Manili. Obsługuje obszar miasta wraz z jego zespołem miejskim. Właściwy hub linii Cebu Pacific Air to terminal 3 lotniska, zlokalizowany w mieście Pasay, należącym do zespołu miejskiego Manili. Terminal 3 jest największym terminalem portu lotniczego Ninoy Aquino. Oprócz samego lotniska w jego skład wchodzi czteropoziomowe centrum handlowe, które łączy terminal z budynkami parkingowymi. Z lotniska do miasta można dostać się autobusem lub pociągiem. Za atrakcję turystyczną lotniska można uznać Runway Manila – nowoczesną konstrukcję biegnącą ponad drogą szybkiego ruchu, służącą jako most pomiędzy terminalem a kompleksem Newport City.

Posiłki

Podczas wszystkich lotów na pokładzie można kupić lekkie przekąski, dania fast food oraz napoje. W przypadku zakupu biletu zawierającego posiłek, pasażer otrzymuje także ciepłe danie w trakcie podróży. W przypadku lotów krótkodystansowych możliwe jest zamówienie maksymalnie dwóch posiłków, a przy lotach długodystansowych – czterech. Posiłki należy zamówić na 24 godziny przed odlotem. Do dyspozycji klientów pozostaje pokładowe menu bogate w dania kuchni filipińskiej, głównie na bazie ryżu i makaronu. Bogaty wybór pozwala na dopasowanie posiłku do indywidualnych preferencji kulinarnych.

Dodatkowe usługi

W czasie lotu można skorzystać z pokładowego baru oraz sklepiku. W menu baru zawierają się szybkie przekąski i napoje, natomiast sklepik oferuje różnego rodzaju pamiątki z logiem linii oraz produkty markowe. Mówiąc o usługach dodatkowych warto wspomnieć o programie lojalnościowym Cebu Pacific Air – GetGo. Pozwala on na gromadzenie punktów za zakup usług Cebu Pacific Air, które później można wymieniać na darmowe loty na trasach przewoźnika. Przeloty samolotami Cebu Pacific Air są przystosowane dla większości pasażerów, także tych ze szczególnymi wymaganiami: niepełnosprawnych, kobiet w ciąży czy osób starszych.